FIJNE FEESTDAG GEWENST VANAF BONAIRE - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Herman en Marga Tenhagen - WaarBenJij.nu FIJNE FEESTDAG GEWENST VANAF BONAIRE - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Herman en Marga Tenhagen - WaarBenJij.nu

FIJNE FEESTDAG GEWENST VANAF BONAIRE

Door: Herman en Marga

Blijf op de hoogte en volg Herman en Marga

24 December 2012 | Bonaire, Bonaire

Lieve mensen

Langs deze weg willen wij iedereen fijne feestdagen wensen.
Dat het nieuwe jaar 2013 jullie mag geven wat jullie ervan verwachten.
Wij vinden het nog steeds bijzonder om met deze dagen gewoon buiten te zitten. De kerstboom bij het zwembad, kerststal lekker binnen.
Vanavond gaan hier ook de lampjes branden.
Wij zullen deze nacht wat extra sterren jullie kant op laten schijnen.

Heel veel plezier, geluk en goede gezondheid gewenst.

Liefs Herman en Marga

• 26 December 2012 - 03:51

Han En Annelies :

hoi en moi ,

ja het blijft bijzonder een kerstboom buiten met mooi weer ,
    en ik heb het ooit mogen meemaken bij jullie en weet het nog goed hoe raar dat eigenlijk is
    wij hier bij de kachel en jullie daar buiten

herman en marga '
    geniet van de kerst samen en proost voor jullie van ons oet neede
    en mooie foto van jullie xxx

• 26 December 2012 - 12:23

Paul En Annie:

LIEVE FAMILIE

Ook wij wensen jullie op deze plek hele gezellige (inmiddels tweede)kerstdag.
    Jullie staan er wederom prachtig op.
    Van ons een toost op jullie gezondheid.
    Over 2 weken zien we elkaar en dan gaan jullie (eindelijk) voor een welverdiende vakantie er echt tussenuit met jullie tweetjes.
    Wij passen op Erve Hovink :-)

Liefs van ons beidjes.

• 26 December 2012 - 13:04

Gerrit En Henny:

Hoi Marga en Herman,

Vanuit Hengelo ook onze wensen aan jullie voor fijne feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!

Het was erg leuk om jullie begin vorige maand vanaf Curacao op te zoeken en met eigen ogen te zien hoe bijzonder Bonaire (ook onder water) is en de plek waar jullie wonen.
    Je hebt er samen wat moois van gemaakt.

Geniet van je verblijf in Nederland en mocht je in de buurt zijn, ook hier is de koffie altijd klaar.

Groeten van Gerrit en Henny

• 27 December 2012 - 10:39

Astrid H:

Dag Herman en Marga

Intussen is de kerst alweer voorbij en zit ik hier alweer achter mijn bureau. Hopelijk hebben jullie leuke kerstdagen gehad. We maken ons alweer op voor het volgende feest. Vanaf deze kant willen wij jullie alle goeds voor 2013 wensen en hiopelijk spreken we elkaar binnenkort weer eens. Door allerlei omstandigheden is dat er de afgelopen maanden niet meer van gekomen. Maar wat in 't vat zit....

Liefs en veel groeten
    Astrid.

• 03 Januari 2013 - 08:19

Herman Tromp:

Ha leu,
    Allerearst de beste weans'n veur 't Nieje Joar, völle geluk en gezondheid !
    Hier is alles nog bie 't oale, al zit wieleu noe wa in 'n niej kantoorgebouw en hebt wie 'n niej'n directeur; Jos Derkink. Herman Hekkert is veurig joar oftreed'n; met pensioen goan. Wieleu hebt 'r nog 'n mooi feest van had, met völle oaldgediend'n d'r bie!
    Al met al bint 'r noe nit völle Herman'n meer oaverbleev'n en volg'ns mie wilt ze oons ammoal kwiet; zee hebt hier 'n no-Harm-policy invoerd...
    Zo, noe bunt ieleu weer 'n betke op de heugte...
    ik zol zegg'n, geniet 'r nog mar lekker van doar op 't zönnige Aruba!
    Goodgoan,
    Herman

• 03 Januari 2013 - 09:00

Jan En Tonnie Loots:

Een zéér voorspoedig 2013 ook voor jullie beiden.
    De oudejaarsavond weer heel genoeglijk doorgebracht met de vaste club bij Jo en Joop.
    Blijf gezond en de groeten uit een regenachtig, somber en mistroostig Neede maar houden de moed er in.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Jan en Tonnie