VAKANTIE BONAIRE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Herman en Marga Tenhagen - WaarBenJij.nu VAKANTIE BONAIRE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Herman en Marga Tenhagen - WaarBenJij.nu

VAKANTIE BONAIRE

Door: Herman en Marga

Blijf op de hoogte en volg Herman en Marga

13 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Kijk maar eens op www.marktplaats.nl
Klik dan op rubriek "Vakantie en Toerisme"
Dan kiezen "Last Minute Vakanties"
Nu zoeken op "bonaire"
En zie daar.

We wachten af

Liefs van Herman en Marga

  • 14 Januari 2007 - 12:40

    San!!:

    Heb even gekeken op marktplaats. Al reacties gehad?
    De nieuwe webcame is onderweg dus binnenkort gaan we weer skypen erg leuk!!

    Tot snel

    Liefs

  • 14 Januari 2007 - 22:29

    Annelies:

    Goed joh ,
    succes met de vele boekingen.
    herman dat wordt mooi druk!
    dikke kus van annelies

  • 15 Januari 2007 - 08:52

    Panne Tim:

    ook al op marktplaats goed man wij hebben vanaf 15 Februari ook het geweldige programma om elkaar te bellen tot dan en veel succes we zien elkaar groetjes tim

  • 18 Januari 2007 - 19:03

    Lize:

    Lieve Herman en Marga, ik wou een berichtje op jullie space achterlaten, maar kon niet ontdekken hoe dat moest, dus toen dacht ik dan doe ik het gewoon hier! Ik lees dat jullie goeie feestdagen hebben gehad, dat vind ik heel fijn om te horen! Tot snel!

  • 19 Januari 2007 - 13:38

    Maaike:

    Bon dia, ik ben ook maar even gelijk gaan kijken op marktplaats en heb het gevonden! Wat ziet het er super uit zeg, echt geweldig!Well done!!

    Trouwens ik heb jullie mail adres helemaal niet, die hebben jullie toch wel neem ik aan?! De mijne is iig maaikeleppink@hotmail.com

    Mijn ouders wouden ook met jullie mailen, dus hopelijk hoor iets..

    Ayo....

  • 24 Januari 2007 - 19:29

    Jhonny Ellenbroek:

    op z'n twents gezegd: dat hej heel mooi doane miene jongs h't zuut ter mooi uut
    en wieters heel velle plezeer en hop'n op velle boekings mischien wie ok nog wa ne kere groet'n oet hoksebarge

  • 08 Februari 2007 - 21:59

    Martin Klerkx:

    komen graag naar bonaire,
    maar hoe en wat kost het,
    e-mail m.klerkx1hetnet.nl
    groeten ellen en martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bonaire

Recente Reisverslagen:

12 November 2013

Laatste mededeling op onze weblog.

30 Maart 2013

Pasen 2013

24 December 2012

FIJNE FEESTDAG GEWENST VANAF BONAIRE

11 Maart 2012

Update maart 2012

23 December 2011

December 2011
Herman en Marga

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 128712

Voorgaande reizen:

22 Februari 2006 - 22 Februari 2006

Bonaire

Landen bezocht: